Hopp til hovedinnhold
DeathTrip

Barnslig

Bidrag fra Drømtorp videregående skole

Vinner: Beste helhetlige kampanje

Bidraget er laget av:

  • Adrian Antonsen
  • Nikolai Valvik
  • Theodor Koller
  • Herman Myrheim

Kampanjen består av:

  • Kortfilm
  • 2 SoMe-videoer (Instagram, TikTok og Snapchat)
  • Dataspill (interaktivt)
  • Reklame til dataspill og demo-film
  • Snapchatfilter (interaktivt)
  • 6 plakater
  • 2 animerte plakater
  • Memes

Videoer:

Demo-videoer:

Scann koden og prøv snapchatfilteret:

Plakater:

En gutt står i front med solbriller på. En ungdom står bak med solbriller på. Teksten "Det er barnslig å kjøre rusa" står over.
En gutt med solbriller står i front. Champagneflaskes kastes i bakgrunnen. Teksten "Det er barnslig å kjøre rusa" vises over.
En gutt med solbriller står i front. Mørk bakgrunn med lykter fra en bil står mot han. Teksten "Det er barnslig å kjøre rusa" står over.
En gutt sitter bak rattet i en bil med solbriller på. Teksten "Det er barnslig å kjøre rusa" står over.
En gutt med solbriller står i front med håndjern på. En politimann står i bakgrunn med armen på skulderen til gutten. Teksten "Det er barnslig å kjøre rusa" stå over.
Bildet er todelt. Øverste bilde er av en ungdom bak rattet. Nederste bilde er av en gutt bak rattet. Teksten "Det er barnslig å kjøre rusa" står midt i plakaten.

Animerte plakater: