![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/808f38c299fbba73890c3c112a2d263f45e01ea7-1080x1080.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=450)
Vinner: Beste helhetlige kampanje
Bidraget er laget av:
- Linea Egeland
- Stephanie Smith Nielsen
- Jacob Bolin Lund
- Celine Bratlie
Kampanjen består av:
- Film
- 3 snapchat-videoer
- 4 instagram-videoer
- 3 plakater
- Merch
- Informasjonsplakat til russ (giveaway)
- Logo: "Det blir for dumt"
![Plakat av noen som klatrer strømkilde med tekst: Det blir for dumt.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/a7b941cb8a35d21f41c0adaca6f1e0ff1861d025-849x1200.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=849)
![Plakat av noen som ligger i en busk med tekst: Det blir for dumt.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/bc8e7ad1106195fac0902a5a8ca215f92d2540ce-849x1200.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=849)
![Plakat av noen som henger over et bru-gjerde med tekst: Det blir for dumt.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/0446b922a499b58a1e8264515ca8a8b3173c297a-849x1200.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=849)
![Giveaway informasjonsplakat til russ med tekst: Vinn billetter til landstreff.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/0979c6f060f1126cbe5fa9a3cacf76d481f7060b-768x768.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=768)
![Wunderbaum merch](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/3412883e766e484ef280118b83e8154e2541a39d-768x339.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=768)
![Logoer med teksten: Det blir for dumt](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/749995b672fdba8a42b79ce283a799a0ed773756-849x1200.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=849)