![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/65d72aef961c5f5e79835daeb8bd1e4b0e2bd393-797x724.png?auto=format&fit=max&q=75&w=450)
Finalist: Beste interaktive produkt
Bidraget er laget av:
- Martin Holm Jørgensen
- Vegard Willumsen
- Carl Martin Bovolden
- Joseph Van Bawi Uk Thecaw
Kampanjen består av:
- Interaktiv video (link)
- Trailer
- Logo
- Merch
![Svart logo med piler til tre ulike veier. Teksten "Ditt valg".](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/65d72aef961c5f5e79835daeb8bd1e4b0e2bd393-797x724.png?auto=format&fit=max&q=75&w=797)
![Svart logo med piler til tre ulike veier. Teksten "Ditt valg".](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/526ef3aca39bdd6f111e01de8353a4c7beaa8a41-2465x641.png?auto=format&fit=max&q=75&w=2465)
![Merchandise i grå hettegenser. Logoen til "Ditt valg" vises på ryggen og teksten "Ditt valg" og logoen på brystet foran.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/055156d12044833e6076e719393d669c4b7bb70e-1080x1350.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=1080)
Finalist: Beste interaktive produkt
Bidraget er laget av:
Kampanjen består av: