![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/59e785461341cad4cdb957077fe542b9d32fcbdd-598x847.png?auto=format&fit=max&q=75&w=318)
3. plass: Beste helhetlige kampanje
Bidraget er laget av:
- Lea Merkesnes Bergby
- Thea Tranmæl Haraldsen
- Synne Nausthaug Hassel
Kampanjen består av:
- Video
- SoMe-video
- Logo
- Merch
![Merchandise med teksten "Drit i å kjør drita" på en hvit t-skjorte. Logoen er en rund blå smiley med kryss til øyne og S-formet munn med tungen ute.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/ee4454ff8f6e02a05dd16f81e16038be479184d9-1080x1350.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=1080)
3. plass: Beste helhetlige kampanje
Bidraget er laget av:
Kampanjen består av: