![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/a16873841407bf2aafca362efe83f651486040d7-5032x7087.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=320)
2. plass: Beste helhetlige kampanje
Kampanjen er laget av:
- Pål Christoffersen Ramskjær
- Eir Hofsli Rødven
- Johanne Øvland Søstuen
Bidraget består av:
- Film
- Plakat
- SoMe-video i høy format
- "Edru?" logo og klistremerke
- 6 typer merch
![Plakat med teksten: 1 av 3 dødsulykker skyldes rus. er du usikker spør: Er du edru?](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/a16873841407bf2aafca362efe83f651486040d7-5032x7087.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=5032)
![Klistremerke med teksten: Edru?](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/eb49975eaaef203dc1aedbc3156ffb9395260ba0-685x376.png?auto=format&fit=max&q=75&w=685)
![Klistremerke med teksten: Edru?](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/29a7fb54cfed3b0bcb9c2119ff0fb135b496dbaf-2245x1587.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=2245)
![Merchandise i form av genser, kopp, t-skorte, popsocket, telefondeksel og totebag.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/1f949409626dc7246642a29293adaaf7286c7d15-2481x3508.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=2481)
2. plass: Beste helhetlige kampanje
Kampanjen er laget av:
Bidraget består av: