![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/16ddf089e54bb2f887259bbcc3dc607dd752afc6-4962x7016.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=318)
Finalist
Bidraget er laget av:
- Adrian Johnsen
- Idunn Pedersen Stokke
- Sindre Hansen
- Mihailo Videnovic
Kampanjen består av:
- Spill (med radio)
- Radiosending
- Logo (Full promille, null kontroll)
- Instagramkonto @fullpromille_nullkontroll (memes)
- 3 plakater
- Merch
![Logoen "Full promille, null kontroll"](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/3a3012fd8a90bb4424dac47e5327f839769e3c82-2087x465.png?auto=format&fit=max&q=75&w=2087)
Spill (playthru):
Plakater:
![Plakat med en ungdom i halvveis skygge over ansiktet. Logoen "Full promille, null kontroll" vises over. Teksten "140.000 kjører ruspåvirket hver dag" vises under.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/46fe54d941acfc234ddbd60d66f8d6729a5bbac4-4961x7017.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=4961)
![Plakat med en ungdom i halvveis skygge over ansiktet. Logoen "Full promille, null kontroll" vises over. Teksten "1 av 4 dødsulykker i trafikken skyldes rus" vises under.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/16ddf089e54bb2f887259bbcc3dc607dd752afc6-4962x7016.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=4962)
![Plakat med en ungdom i halvveis skygge over ansiktet. Logoen "Full promille, null kontroll" vises over. Teksten "Risikoen for dødsulykke i trafikken øker 900 ganger med en promille over 0,5" vises under.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/b098cf252c32ee986d3de1625982a7caf855f384-4961x7016.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=4961)
Merch:
![Hettegensere med logo "Full promille, null kontroll" repeteres nedover ryggen på en mørkegrå hettegenser. På front av hettegenser vises logoen en gang på venstre bryst.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/d7ad2b0ae79e708f3199fb4a92b8e80e206ffb9d-1080x1350.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=1080)