![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/e2dc52c563bd5e0fceb5603a6ddf60ca414e840b-1080x1769.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=275)
Finalist
Bidraget er laget av:
- Marcus Flaterudhagen
- Martha Baldishol
- Celine Myklebust
- Edvard Høiby
- Victor Nikolaev Hristov
- Jostein Stoltz Tajesveen
- Henning Iversen
- Bjørn Holmsand
- Jonathan Mickelson
- Endre Møller Berg
- Martin Kulvedrøsten Myhre
- Georg Flermoen
Kampanjen består av:
- En interaktiv og sann historie på nettside
- YouTube-video med intervju
- En interaktiv video bestående av valg med 4 slutter
- Et spill
- Interaktiv nettside
- Nett-alkometer
Forslag til annonsørinnhold:
![Skjermbilde av forslag til annonsørinnhold på vg.no](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/e2dc52c563bd5e0fceb5603a6ddf60ca414e840b-1080x1769.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=1080)
Se skjermopptak av spillet:
Dessverre så er det ikke lenger mulighet til å bruke den interaktive nettsiden og alkometeret.