![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/d2e470f5d2888402197c7fd6c0dcdc33038b950e-490x700.png?auto=format&fit=max&q=75&w=315)
Finalist
Bidraget er laget av:
- Jon Noè Høye
- Sigurd Rodal Leirgulen
- Laurits Rohde Aass
Kampanjen består av:
- Kortfilm
- Kinoreklame
- YouTube-reklame
- SoMe-video (Instagram, TikTok og Snapchat)
- 2 plakater
- Logo "Spritstasjonen"
- Grafisk element til bensinpumpe "96 sprit"
- Musikk
Videoer:
Plakater:
![En ungdom står og skal fylle på tanken på bilen ved "Spritstasjonen". Han ser bort på stasjonen og holder hånda på en pumpe med "96 sprit". Teksten "Lurt å fylle tanken med alkohol? 1/4 av dødsulykker i trafikken skyldes ruspåvirkning" vises over.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/753c595ddbc6ab7663104f22f7d38b0341c8a171-4200x5940.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=4200)
![En ungdom står og spruter alkohol/bensin i munnen fra en pumpe ved "Spritstasjonen". På pumpen står det "96 sprit".Teksten "Lurt å fylle tanken med alkohol? 1/4 av dødsulykker i trafikken skyldes ruspåvirkning" vises over.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/e889db8c56d3761fbf25428638b6877b168aa228-4200x5940.jpg?auto=format&fit=max&q=75&w=4200)