Hopp til hovedinnhold
DeathTrip

Lurt å fylle tanken med alkohol?

Bidrag fra Trondheim Katedralskole

Finalist

Bidraget er laget av:

  • Jon Noè Høye
  • Sigurd Rodal Leirgulen
  • Laurits Rohde Aass

Kampanjen består av:

  • Kortfilm
  • Kinoreklame
  • YouTube-reklame
  • SoMe-video (Instagram, TikTok og Snapchat)
  • 2 plakater
  • Logo "Spritstasjonen"
  • Grafisk element til bensinpumpe "96 sprit"
  • Musikk

Videoer:

Plakater:

En ungdom står og skal fylle på tanken på bilen ved "Spritstasjonen". Han ser bort på stasjonen og holder hånda på en pumpe med "96 sprit". Teksten "Lurt å fylle tanken med alkohol? 1/4 av dødsulykker i trafikken skyldes ruspåvirkning" vises over.
En ungdom står og spruter alkohol/bensin i munnen fra en pumpe ved "Spritstasjonen". På pumpen står det "96 sprit".Teksten "Lurt å fylle tanken med alkohol? 1/4 av dødsulykker i trafikken skyldes ruspåvirkning" vises over.