![](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/4b3e47f5508b024c12481b96d9a5ac5ee7a08b76-3024x4032.png?auto=format&fit=max&q=75&w=338)
Finalist: Beste interaktive produkt
Bidraget er laget av:
- Filip Ireneusz Kozniewski
- Emil Sjøberg
Kampanjen består av:
- Interaktive videoer (YouTube)
- Promo-video
- Plakat
Prøv selv! Velg mellom kortene som dukker opp i slutten av videoen (OBS! når du trykker videre åpnes resten i YouTube):
Promo-video:
Plakat:
![En ungdom sitter inntil et tre. Vi ser blått lys fra sirenene på en politi-/ambulansebil. Teksten "Velg trygt over frykt" vises nederst.](https://cdn.sanity.io/images/4relf75k/production/4b3e47f5508b024c12481b96d9a5ac5ee7a08b76-3024x4032.png?auto=format&fit=max&q=75&w=3024)